سرماخوردگی
 
ستایش مهربون
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
 
 
سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, :: 9:58 ::  نويسنده : مامان منصوره

سلام سلاااااااااااام خوبین خوشین خاله های مهربون

وای چقدر فاصله بین این پست و پست قبلیمون زیاد شدها!!

البته دلیل داره و یه دلیل نا خوشایند!

من مریض شده بودم

یه چند روزی میشه که هوای اهواز خییییییییلیییییی سرد شده شدیدا سرما خورده بودم . اولش با آبریزش بینی شروع شد و بعد خس خس سینه و بعد سرفه های شدییید و گرفتگی صدا!!

خیلی بد بود. خیلی...همش ناله میکردم و گریه میکردم منو بردند پیشه آقای دکتر و بعدش روزی چند بار مامان با اسباب شکنجه میومد سراغم!!! به حدی از اینها بدم میاد که تا چشمم بهشون می افتاد میخواستم فرار کنم!!  و این شد نتیجه نخوردن داروها و مامانی و بابایی مجبور شده که به من  آمپپپپپپپپپپپپپپول بزنند

روزهای خیلی سختی بود.مامانم کلی گریه کرد و باباییم کلی غصه خورد واقعاً هیچ چیز جای سلامتی رو نمیگیره فقطططططططططط سلامتیییییییی خدایا .... خدایییییا .......!  خدایا حاله ستایش منو زودتر خوب کن من طاقت دیدن مریضی و بی حالیش ندارم

فرشته ي خوشگل من ايشالا هيچوقت مريض نشي و هميشه سالم و شاد و خرم باشي.دوست دارم عروسكم

 اینم دلیل غیبت طولانیمون!!

انشاالله که شما دوستای خوبم همیشه سلامت باشین.

خوووووب دیگه از بحث بیماری بیایم بیرون و بریم سراغ عکس!

کلی عکس از قبل و بعد از مریضی من روی هم جمع شده که چندتاییش رو میذاریم اینجا.

ستایش مهربون در حال صحبت کردن با بابا حمید

ستایش جون سرما خورده بی حاله

اینم عکس ستایش و بابایی که خودم خیلی دوسش دارم

راستی دو تا کادوی تولد دیگه هم بهم دادن (ازطرف کوثر جون دختر خاله فرزانه ) ممنون خاله فرزانه دوست دارم

 



نظرات شما عزیزان:

نسترن(مامان نیروانا)
ساعت10:05---1 بهمن 1391
دختر خوشگلم امیدوارم زودتر حالت خوب باشه...شیطون چه صحبتیم میکنه با باباییپاسخ: ممنون عزیزم نیروانا را ببوسید .

زهرا (✿◠‿◠)
ساعت13:34---30 دی 1391
الهی...

الان بهتره ستایش جون؟؟؟؟؟پاسخ: سلام شما خوبین ممنون از دلجوئیتون الحمدالله با آمپول آخری بهتر شد.


مامان مهرسا ایسا
ساعت11:51---29 دی 1391
سلام ماشا الله دختر نازی دارید ان شالله که هر چه زودتر خوب بشهپاسخ: سلام . ممنون عزیزم

آزاده(مامان دیانا&آوینا)
ساعت21:41---27 دی 1391
سلام عزیزم.خوشحالم از آشناییتون.ممنون که به ما سر زدینپاسخ: سلام ممنون خاله آزاده دخترهای گلتو ببوس .

فرزانه
ساعت16:23---27 دی 1391
سلام ستایش جون بهتر شد؟میگم چقدر تلفنش قشنگه تا حالا ندیده بودم اگه گیرم بیاد برای آرین مهر میخرم
پاسخ: سلام فرزانه جون ممنون آره بهتر شد حیف که پیش ما نیستید وگر نه خودم برای آرین مهر توپولی میخریدم .


مامان ساغر
ساعت15:57---27 دی 1391
اخی الهی بمیرم بچه مریض شده. من که همیشه میگم اگه قراره ساغر مریض بشه خدا مریضیش رو به من بده به ساغر نده که واقعا دلم براش کباب میشه. خدا کنه ستایش ناز و خوشگل و جیگر هرچه زودتر خوب بشه.بوسسسسسسسسسسسسسسسس
پاسخ: ممنون عزیزم برای لینک نشدنمون هم خیلی ناراحت شدم .


مامي كيانا
ساعت9:10---27 دی 1391
خدا بد نده ستايش جونم ايشالا كه زودتر خوب شي گلم خيلي خيلي مواظب خودت باش داروهات هم بخور كه خوب خوب شي پاسخ: ممنون خاله مهربون ازراهنماییت:-)

فرزانه
ساعت11:35---26 دی 1391
سلام آخی خیلی ناراحت شدم انشالله که زودتر دختر نازمون خوب بشه
پاسخ: سلام فرزانه جون ممنون از ابراز همدردیت . تلافی به خیر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم 7 دی 1389 ساعت 5 عصر در بیمارستان آریا اهواز خدای مهربون یه دختر ناز و دوست داشتنی به ما هدیه داد ما اسم این فرشته نازنینو ستایش گذاشتیم ستایش یعنی شکر و سپاس این وبلاگ درست شده تا خاطرات ستایشو تو خودش نگه داره تا وقتی که بزرگ شد عشقی که مامانی و بابایی بهش دارن رو لابه لای خاطراتش پیدا کنه.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستایش مهربون ستایش خوش زبون و آدرس www.setayeshmehraboon.loxblog.com لینک نمائید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

کد تغییر شکل موس -->

کد حرکت متن دنبال موس 

کد جست و جوی گوگل